Realizarea obiectivelor din Programul de guvernare - creșe și grădinițe |
19 decembrie 2018 |
Programul de formare pentru profesori ”Curriculum relevan, educație deschisă ... |
18 decembrie 2018 |
Abandonul şcolar |
11 decembrie 2018 |
Gestionarea situaţiei privind manualele greşite |
12 septembrie 2018 |
Situaţia instituţiilor de învăţământ fără autorizaţie sanitară |
5 septembrie 2018 |
Cosmetizarea cifrelor de la Evaluarea naţională în anul 2018 |
4 iulie 2018 |
Piaţa de carte din România este subnutrită |
20 iunie 2018 |
Fenomenul analfabetismului funcţional |
13 iunie 2018 |
Situația instituțiilor de învățământ fără autorizație ISU |
30 mai 2018 |
”Selecții” impuse privind înscrierea elevilor considerați slabi la Evaluarea ... |
23 mai 2018 |
Idei europene privind reforme în domeniul educației |
23 mai 2018 |
Fonduri insuficiente pentru plata integrală a contribuțiilor la sănătate și ... |
16 mai 2018 |
Întârzieri privind implemenatrea Programului-pilot de acordare a unui suport ... |
9 mai 2018 |
Repartizarea locurilor bugetare pentru anul universitar 2018-2019 |
18 aprilie 2018 |
Deficitul de personal calificat în şcolile şi liceele din România |
12 martie 2018 |
Situaţia burselor de studiu acordate de România pentru tinerii etnici români ... |
5 decembrie 2017 |
Stadiul proiectului privind înfiinţarea liceelor de antreprenoriat. |
15 noiembrie 2017 |
Din nou, despre abandonul şcolar |
31 octombrie 2017 |
Slaba calificare a forţei de muncă în România şi revalorizarea învăţământului ... |
31 octombrie 2017 |
Modificarea art.262, alin. (4) din Legea Educaţiei Naţionale |
31 octombrie 2017 |
Situaţia reală a abandonului şcolar în România în anul 2016. |
13 iunie 2017 |
Situaţia numărului locurilor cu bursă şi cu scutire de taxe şcolare, oferite de ... |
7 iunie 2017 |
Situaţia şcolilor fără autorizaţie ISU. |
19 aprilie 2017 |