19 aprilie 2017 – Dezbaterea Proiectului de Hotărâre privind validarea unui mandat de deputat (PH CD 30/2017). ( rămas pentru votul final )

Stelian-Cristian Ion 3. Raportul privind validarea unui mandat de deputat, întocmit pe 19 aprilie 2017. Comisia de validare a luat cunoştinţă de faptul că a devenit vacant un loc de deputat, ca urmare a demisiei domnului Costescu Manuel, ales la alegerile din 11 decembrie 2016, în Circumscripţia electorală nr. 43, Circumscripţia electorală pentru cetăţenii români cu domiciliul în afara ţării, pe lista Uniunii Salvaţi România. Potrivit art. 228 din Regulamentul Camerei Deputaţilor, republicat: "Locul vacant va fi ocupat de către supleantul imediat următor de pe lista partidului politic, alianţei politice sau alianţei electorale dacă, până la data validării mandatului, partidul politic, alianţa politică sau alianţa electorală pentru care a candidat confirmă în scris că aparţine acesteia. Asupra legalităţii alegerii supleantului comisia de validare va prezenta Camerei Deputaţilor un raport". Procedând la examinarea documentelor depuse pentru validarea mandatelor şi având în vedere lista supleanţilor, comunicată Comisiei de validare, de Biroul Electoral Central şi adresa Uniunii Salvaţi România, Comisia de validare a constatat că sunt îndeplinite condiţiile legale pentru ocuparea locului de deputat vacant şi propune validarea mandatului de deputat pentru următoarea persoană: domnul Popescu Nicolae-Daniel, Circumscripţia electorală nr. 43, Circumscripţia electorală pentru cetăţenii români cu domiciliul în afara ţării, candidat pe lista Uniunii Salvaţi România. Prezentul raport a fost adoptat cu unanimitate de voturi. Comisia propune plenului Camerei Deputaţilor validarea mandatului de deputat prevăzut în prezentul raport, precum şi adoptarea Hotărârii anexate.

Petru Gabriel Vlase Mulţumesc. Dacă sunt obiecţii, comentarii la raportul Comisiei de validare? Nu sunt. Merge la votul final proiectul de hotărâre. Şi jurământul va fi depus imediat după votul asupra Proiectului de Hotărâre.